10 Aralık 2010 Cuma

Bebeğim

       Zaman zaman insan düşüncelere dalar.Yaşadıklarını düşünür tekrar yaşar.Bunları yazıya döktüğünde ise rahatlar.İşte öyle bir vakitte yazdığım bir şiirdi.Kızıma yazmıştım.Yorgunluğumu ve sevgimi paylaştım bu şiirimde.


                 BEBEĞİM

Sevdim
Çok zordu taşıyamam sandım zaman zaman
Ağlarken gülmeyi severken ağlamayı öğrendim ondan
Hayat şimdi bitti derken yeniden başlamayı
Sevmediğim şeyleri yapmayı öğrendim
Ona bakarken  aynı ölçüde sevilmeyi istedim hep
Benliğimi unuttum ben sen sen ben oldum
Sanki yıllardır hep onunlayım hiç yabancı değiliz birbirimize
Hala tek vücut gibiyiz
Zaman ona ayarlı onunla var
Sanki herşey önemsizleşti
Yaşayacaksam onunla yaşamalıyım
Hayatımın neşesi bebeğim benim 
SENİ SEVİYORUM VE HEP SEVECEĞİM
                               
                              

Hiç yorum yok: